افتتاح 13 کانون فرهنگی هنری مساجد همزمان با آغازهفته دولت وماه مبارک رمضان


یزدفردا "همزمان با هفته دولت و در ماه مبارک رمضان 10 کانون فرهنگی و هنری در طبس افتتاح می شود .

به گزارش روابط عمومی کانون مساجد یزد ، همزمان با آغاز هفته دولت به طور همزمان 10کانون های تازه تاسیس فرهنگی و هنری مساجد در طبس با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، در حال حاضر 9 کانون فرهنگی هنری مسجد دارای مجوز از ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طبس فعالیت می کنند که در هفته دولت این کانون ها به 19 کانون افزایش پیدا خواهند کرد.

همچنین 2کانون فرهنگی و هنری مساجد در بافق درماه مبارک رمضان افتتاح شد.


با توجه به گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد امام جعفر صادق و مسجد جامع برکوئیه در شهرستان بافق کانون فرهنگی هنری بنام های امام جعفر صادق در مسجد امام جعفر صادق و فروغ کوثر در مسجد جامع برکوئیه یکی از روستاهای شهرستان مجوز تاسیس آن از طرف دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان یزد صادر شد.

برگزاری مراسم ها و جشنهای ملی و مذهبی ، همچنین برنامه ریزی و تشکیل کلاس های آموزشی در سطوح مختلف از اهداف راه اندازی این کانون ها است.

گفتنی است، در حال حاضر 11 باب کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی در شهرستان بافق مشغول به فعالیت می باشند.

همچنین کانون فرهنگی هنری حضرت جواد الائمه ابرکوه مجوز تاسیس گرفت.

با همکاری و مساعدت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد کانون فرهنگی هنری حضرت جواد الائمه در روستای رئیس آباد ابرکوه رسما مجوز تاسیس گرفت و شروع به کارکرد.

در حال حاضر 12 کانون فرهنگی هنری مسجد در شهرستان ابرکوه فعالیت دارند که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تعداد کانون های فر هنگی هنری مساجد شهرستان به 20 کانون برسد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا